jūlijs 15, 2011

Laivu brauciens pa Pededzes upi

Š.g, 8.-9. jūlijā norisinājās atpūtas dienu pasākums "Laivu brauciens pa Pededzes upi", kurā piedalījās 12 cilvēki no dažādiem pagastu apvidiem! Un lūk, ko raksta  jaunieši no laivu brauciena!


Mēs ar biedrības "Your Way" pārstāvjiem braucām uz laivu braucienu Litenē pa Pededzes upi! Pirmie iespaidi mani ļoti iespaidoja, jo patika tā vide, kurā mēs uzturējāmies, patika gan cilvēki, gan daba! Es iepazinos ar tās mājas īpašniekiem, bet lielāko savu laiku pavadīju ar laivu īpašnieku bērniem Annu un Albertu!
     Atpūtas dienu pasākuma laikā mēs improvizējām teātra skečus, deju, skatījāmies sarunu šovu un noklausījāmies semināru par  neatliekamo pirmo palīdzību! Pirmās palīdzības apmācībās es iemācījos daudz ko jaunu, piemēram- kā pareizi cilvēku elpināt! Manai izglītībai tas daudz ko palīdzēs!
          Man garšoja ēdiens, kuru gatavoja mūsu pavārs un protams arī pats brauciens bija fantastisks! Upe bija diezgan mierīga, bet tas mums netraucēja kārtīgi izklaidēties! Man un maniem draugiem pēc laivu brauciena palika pārsteidzošas izjūtas un protams arī atmiņas! Pēc brauciena varēja mierīgi atpūsties un arī relaksēties pirtī!
     Es arī iesaku pārējiem šādā veidā atpūsties.


Edžus Vaivars 16 g. Lizums












Mēs pirmās dienas vakarā ieradāmies atpūtas vietā,uzcēlām teltis, tad sadaloties komandās,izdomājām un mēģinājām deju, gatavojāmies improvizācijas teātrim.Komandu sagatavotie skeči un improvizācijas bija ļoti interesanti un jautri.Nākamajā dienā jau no rīta devāmies laivu brauciena misijā, kas ilga gandrīz 7 stundas.Bija gan kontrolpunkti, gan šķēršļi, interesanti bija, kad gāzās laivas un bija jāpārvar sarežģītie dabas veidotie šķēršļi.Pa ceļam bija jāglābj " kuģa avārijā"cietušie pasažieri, kuriem  tad tika sniegta nepieciešamā palīdzība un veiksmīgi nogādāti mājās. Atgriežoties no brauciena, mūs sagaidīja pavārs ar vakariņām un izkurināta pirts, kur varējām relaksēties pēc garā brauciena. Man šis atpūtas dienu pasākums ļoti patika un vēlētos piedalīties atkal kādā biedrības organizētajā pasākumā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas